You are viewing parze

Previous Entry | Next Entry

Justice, Eazy
Ախր այ Խաչիկ, մի բեղա էլի, էտ էլ պահի, լրիվ քո ուզածը կստանաս.

 
 

 

 

Surenyants-ի մոտ տեսա 
                                      Իսկականից մեղքա տղեն. տարելա արդեն այս հողի վրա

Comments

( 63 comments — Leave a comment )
pepitoshka
Oct. 9th, 2010 09:48 pm (UTC)
:)))))))))) es ureyir vaghuts chkayir, karotel eyi)
parze
Oct. 10th, 2010 10:13 am (UTC)
ba.
naxord grarumnerics karox es imanal ur ei :))
Es el ei karotel :)
apasionade
Oct. 9th, 2010 10:28 pm (UTC)
Մի 20 օր առաջ էլ ֆրենդլենտայում էս թեմային հանդիպեցի՝ շատ բնորոշ նկարով...
http://surenyants.livejournal.com/55307.html
Դաժան է, դաժան
parze
Oct. 10th, 2010 10:13 am (UTC)
Ba, hesa et nkarnel berem mots.
lady_dilemma
Oct. 10th, 2010 06:41 am (UTC)
Ջրի 2 կաթիլ:
parze
Oct. 10th, 2010 10:14 am (UTC)
Iskakanic :)
surenyants
Oct. 10th, 2010 08:01 am (UTC)
Լավն էր
parze
Oct. 10th, 2010 10:14 am (UTC)
:))

Dzer blogi nkarnel em uzum texadrem aystex :)
(Anonymous)
Oct. 10th, 2010 08:19 am (UTC)
Giteq, hima iharke zaveshtali e, bayc ete neq voch te sanrvacqin u bexerin ayl ACHQERI nmanutyany, ktesneq te irakanum vorqan vaxenalu e...Harkavor e hima chjptal kam cicaxel (erb Hitlery nor er asparez galis mardik, mez nman, zaveshtali ein hamarum nra pahvacqy, isk te inch exav heto bolors gitenq...)ayl porcel kanxel eritasardneri vra nra azdecutyan achhy !!!
parze
Oct. 10th, 2010 10:23 am (UTC)
:))))
(Deleted comment)
parze
Oct. 10th, 2010 10:22 am (UTC)
Nax amoty qeza, vor Hitleri nmanin Hanchar u mec mard es hamarum. cicaxecnum es.
Ariaci... aysinqn uzum es asel, vor ariacin unak e ir zhoxovrdi handep anel ayn, inch arec et shizon?

"Hitleri anun@ hazaramayakner kmna(karevor chi lav te vat interpretaciayov,karevor@ mnayun arejeqn e"
Henc eta karevor e te inchpes kmna. henc et e karevor te inchpes kmna. ev um ev inchn es du arzheq anvanum? amota. amot. e Taleatn el u Jemaln el mnacin patmutyan mej, xi ches iranc govergum?

Mecutyun es ha anvanum? cicaxeli e. amot e amot.

tox qez chtva te es texyak chem hitleric. bayc hakamardkayin drsevorumnery chen karox ardaracvel vochmi kerp.
Astco gorcerin chi kareli xarnvel, inchy porcel e anel hitlery, ev arel e. gitem incher karoxes asel, te genofondy uzum er maqrel degenaratornerin vochnchacnelov. bayc kneres, et arden nshanakum e xarnvel Astco gorcerin.

(Deleted comment)
... - (Anonymous) - Oct. 10th, 2010 11:47 am (UTC) - Expand
Անվերնագիր... - parze - Oct. 10th, 2010 07:48 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
Անվերնագիր... - parze - Oct. 12th, 2010 04:38 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
Անվերնագիր... - parze - Oct. 15th, 2010 08:21 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
Անվերնագիր... - parze - Oct. 22nd, 2010 09:10 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
Անվերնագիր... - parze - Oct. 25th, 2010 06:19 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
Անվերնագիր... - parze - Oct. 28th, 2010 08:00 pm (UTC) - Expand
yx311
Oct. 10th, 2010 09:56 am (UTC)
ассоциации первого уровня - признак дурного тона (с)...
parze
Oct. 10th, 2010 10:24 am (UTC)
nu da... :)
Անվերնագիր... - yx311 - Oct. 10th, 2010 10:49 am (UTC) - Expand
Անվերնագիր... - parze - Oct. 10th, 2010 07:49 pm (UTC) - Expand
(Anonymous)
Oct. 10th, 2010 08:52 pm (UTC)
Aynuamenayniv ekeq chmorananq hetevel mer lezvin... ev es uxxaki koch em anum Pare-in anmijapes jnjel hayhoyanqner parunakox voreve grarum, ankax nranic te vor e grarum anoxy (ev petq che texi tal dimacini hayhoyalic provokaciayin, ev ijnel ayd makardaki vra...)
Hitlern ancnelov ishxanutyan, inch xosq, shat karc jamanakum arajin hamashxrayinic lriv hyucvac u qayqayvac tntesutyamb petutyuny votqi kangnecrec, BAYC INCHI HAMAR? Ev estex e kayanum mardu hanchar linel kam chlinely... Ete Hitleric heto ekoxy vaeler nra koxmic toxnvac shen u tcaxkun erkiry, apa es karox e inch vor tex zijumneri gnalov vorosh banerum hamadzaynei dzez het. Beyc aydpes chexav, ev inchpes giteq ETENERY PATMUTYUN CHEN...
Inch veraberum e mer' hayeris koxmic mer u manuk kotorelun, apa asem, vor PARQ ASTCO, hajy nman ararqneri (karcum em) unak azg che, ev HEC DA EL PAYMANAVORUM E NRA ARIAKAN TCAGUMY... voch mek vor karox e erexanerin spanel (en el turqa-germanakan tcavalneri)chi karox kochvel ARI (porceq m hat inqnuruyn stugabanel bary, es chem uzum ancnel lezvabanutyan dasyntaci...)
Giteq henc nor andradarca, vor chem uzum patasxanel u andradarnal voreve meknabanutyan!!! Ka mi ban, i verust (ankax nranic te um eq hamarum ayd -y, kuzeq aseq Astvac, kam bnutyun, kam um el uzum eq ynkaleq Astvac aselis) bari ev char. Bari ankax azgayin u kronakan patkanelutyunic, ev char ankax azgayin u kronakan patkanelutyunic. Ev erbeq, voreve meky, bari meky, erbeq ir azgi barorutyan hamar mer u manuk chi kotori, vorvhetev da i barorutyun chi ashxati, chi karox ashxatel, milionavor voxjakizvac hreaneri anecqn er vor xortakec tcaxkun Germanin ev 50 tar bajanvac pahec, ev henc ayd nuyn nahatak hreaneri axotqov, ev HITLERI SHNORHIV 2000 tari heto hreanern irenc patmakan hayreniqum verakangnecin irenc petakanutyuny, mi ban vor voreve kerp voreve dajan erazum mard cher karox patkeracnel, bayc exav, exav i hatucum ayd azgi tanjanqi ev SHNORHIV hitleri.Ev mi karceq te turqern en mnalu anpatij. galu e hatucman pahy ev arden isk mot e. Ev parq Astco, vor im azgy hatuceliq mexqer chuni, vor es karox em hangist asel vor es Hay em, i tarberutyun shat u shat turqeri u germanacineri.
P.S.
(karcum em animast gorcov em zbaxvac, im koxmnakicneri hamar asacners avelord en, is hakarakordneris hamr' aravel evs...)

SARKAVAG
(Anonymous)
Oct. 11th, 2010 06:45 am (UTC)
Sargavak jan, ameni het hamadzayn em. baci erku ketic.. es chgitem vor hreaner@ erbeve unecel en patmakan hayreniq, ev erkrod@, gitem vor HItlern el cagumov hrea er. u bun npatakneric mek@ Hreakan petutyun akruceln er, vori hnaravor taracqneric mek@ Israyen er` Paxestini taracqum, myus@ Adrbejani nerkayis taracq@< erord@ chem hihsum. karcem Afxanstani koxmerum er. te lriv urish uxxutyamb. Amen depqum dranq paymanavorvac ein ed Tarcaqum hreaneri kutakmamb. sakayn Surb girq@ ev mi sharq ayl MIstik baner hdrdecin v@ndunelu Israyeli taracq@, isk hreanerin parzapes asum ein ver kac u gna entex, ov cher gnum spanum ein. ka MI navi het kapvac Patmutyun, vor@ hreaner a texapoxeluc exel, bayc kesic bunta arel. u nuynisk Dashnakicneri navahangistner@ chen @ndunel. aynuamenayniv.. es amenin shat qnnadatoren arji motenal.. vorovhetev verjnakan hashvum chisht e Ardyunq@ hamapatasxanume im asacin. bayc chi bacarvum nayev en hangamanq@ vor jamanakakic nor Ashxarhagrakan Karg stexcelu carav mi qani milardater hrea kam voch hrea cagumov eakan chi.. ashxarhi tak katarvox amen ban veragrum en hreanerin. u da anvanum en. mi 100 tari naxoroq cragravorvac...
(Anonymous)
Oct. 11th, 2010 10:16 am (UTC)
Hitlery azgutyun chuner, gone indz hamar. Bacarcak chary, inchpes ev bacarcak barin (asenq orinak Qristos u ir hetevordnery)azgutyun chuni. Asenq orinak Mayr Terezayi azgutyuny voch mi nshanakutyun chuni ev voreve kerp chi andradarcel ir gorcuneutyan vra, en el Kalkatayum... Ev edpes el Hitleri azgutyuny patij darcav voch miayn ir azgi (kuzeq hamareq hrea, kuzeq ' germanaci)ayl bolor azgeri hamar.
Isk patmakan hayreniq artahaytutyuny, iharke masamb e kirareli hreaneri hamar, bayc ayd erkri irakan terery' pxshtaciner u movabaciner u eli shater uxxaki chkan. Ev erkri vaxnjaguyn u pahpanvac ter joxovurdy mnum en hreanery... (uzenq menq da te voch, el chem asum Atco koxmic hreanerin trav xostman masin, dure galis da mez te voch... hamenayndeps bolor nranc hamar, um dur chi galis ayd hangamanqn asem. duq paheiq chshmarit Astco pashtamunqy, Astvac dzez kxostanar....)
SARKAVAG
(Anonymous)
Oct. 11th, 2010 10:50 am (UTC)
naxnakan teman mi qich ayl dasht e texapoxvum...
... bayc aynuamenayniv sharunakem... isk ov e pndum vor astvac nranc @ndahnrapes inch vor ban e xostacel? irenq? isk ov e asum te nreanq @NDHANRAPES pahel en chshmarit astco pashtamunq@? Hisusin xachecin heriq chi. der nuynisk chen el @ndunum, isk nranc AStvacashunch kochecyal@ kardacel eq? Hitleryan skzbunqneric vochnchov chi tarbervum. ete iharke aveli vat dzevov chi artahaytvac.. inch verabervum e, Cshmarit astco pashtamunq@ pahelun. chgitem ov inch kron e Davanum. hamenayn dpes Arajin@ menq Qristosin @ndunecinq. vorpes Astco vordi.. ev angam veracnelov ed andznavorutyan nkatmamab azgayin patkaneliutyun@, angam hima es paragayum erb Qristoneutyan Hayreniq e hamarvum Hrom@ ira Papov.. menq mnum enq Mer tesakin havatarim u Amenaazgayin ekexecin e mer ekexecin. nuynisk en paragayum , erb henc hromi , hecn vatikani spasavornern en pndum vor Surb MInas@ (nranc mot San MINATO), vor Hayastanic er gnacel derevs 250 tvakanin, aysinqn mer PETAKANOREN qristoneutyun @nduneluc 50 tari aveli vax nranc qarozum er Baroyakanutyun, ev hecn na e pndum vor nranq sarer u dzorerov heru ein baroyakan arjehamakargic.. ev hecn nranq glxatecin Minasin hoktemberin.. sakayn aynuamenayniv. Menq mez voch voqic chenq geradasum, bayc mez el gitenq Mez hay en asum.. ev menq , miayn Menq Ararat Unenq.. Ev Narekn el Aystex e grvel.. mnacac@ karcum em lav haskanum enq irar.. petq chi edqan srbacnel mi azgi , vor@ inqn el janq u erand chi xnayum ir shurj ed anun@ stexcelu hamar. isk es aksei meznic ed anun@ xlelu hamar ;)
vahemart
Oct. 11th, 2010 04:36 pm (UTC)
Հետաքրքիր է էդ մարդնա ինքն-իրան զոմբիավորել որպես Հիտլեր, թե ուրիշները, ովքեր проход են տվել նրան ???
parze
Oct. 11th, 2010 08:18 pm (UTC)
Չէ, ինքնա այսպես զոմբիացվել.
Բայց եթե իրան պրախոդ տվողները ՀԵՆՑ ՀԻՄԱ չգիտակցեն ինչի հետ գործ ունեն. ու ժամանակին, հենց հիմա Ճիշտ որոշում չկայացնեն, կարողա պատահի մենք վաղը շատ վատ վիճակում հայտնվենք. ու հետո, ինչպես քոմենթներից մեկում անանիմներից մեկը ասեց, զարմանքով ու վշտացած հիշենք, որ երբևէ մենք զավեշտով ենք վերաբերվել սրան.
vahemart
Oct. 12th, 2010 05:23 am (UTC)
Լրիվ համամիտ եմ:
parze
Oct. 12th, 2010 04:39 pm (UTC)
Հարգելի պրախոդ տվողներ, ԽՆԴՐՈՒՄ եմ վերանայեք Ձեր որոշումը.
arman666
Oct. 14th, 2010 12:13 pm (UTC)
Ժողովուրդ, մենք` հայերս, Հիտլերի պրոբլեմ չունենք: Հիտլերի պրոբլեմ ունեցողները ջհուդներն են: Ուստի` ավելի ազատ ու անկաշկանդ կարող ենք գնահատել նրան: Մենք պարտավորված չենք մեր կարծիքը տեղավորել ջհուդների պարտադրած բացասական կարծրատիպի մեջ:
Ընդամենը Հիտլերին գնահատելիս պիտի ելնենք մեկ ելակետից` Հայ ազգի և Հայոց երկրի շահից: Մնացածը գրոշի արժեք չունի` համամարկային «արժեքներ», մարդու իրավունքներ, չգիտես ում կողմից կանխորոշվող բարիքի ու չարիքի չափանիշներ, կրոնական դոգմաներ, զըռթ, զիբիլ...
Եթե հայոց ազգային շահին Հիտլերը օգուտ է բերել` պիտի մեծարենք, եթե վնաս է բերել` խառնենք ցեխի հետ, եթե ոչ օգուտ է, ոչ վնաս` գնահատականներում լինենք հավասարակշիռ: Մնացածը, այդ թվում և` մարդկության համար նրա բարիք կամ չարիք լինելը, սիկտիրչի բաներ են:
parze
Oct. 15th, 2010 06:40 am (UTC)
Համաձայն եմ, որ մենք պարտադրված չպիտի լինենք որևէ մեկի պարտադրված կարծիքը ընդունենք կարծրատիպ. լրիվ համաձայն եմ.
պարզապես այստեղ, մեր կարծիքն էլ է այդպիսին.

Մենք հիտլերի պրոբլեմ չունենք, մենք նած ունենք հիտլերին էլ, իրան ցեխը շպրտելու համաշխարհային ծրագիրն էլ, ծրագիրը կազմողներին էլ. մենք գենետիկորեն էլ գիտենք, թե ինչ է չարն ու բարին, ու այդպիսով էլ գիտենք, թե ով է հիտլերը. այո, ռազմաարդյունաբերական լուր թռիչք եղավ հիտլերի ժամանակ, բայց ինչի համար օգտագործվեց, ի չարս, թե ի բարիս? հարց չկա, մենք ուսումնասիրենք, եթե հետևություններ անելու բան կա անենք, եթե հետաքրքիր բան էլ կա վերցնենք, բայց մենք նած ուենենք նաև նրանց, ովքեր պիտի հիտլերի ծրագրերը հանճարություն անվանեն, 20-րդ դարի մեծագույն մարդ, ու ինչ արելա լավա արել, մեր ու մանուկ էլ պիտի կոտորվի. իսկ մեր հարգարժան մեծերից մեկը, ավելի ճիշտ շատերը կարան իրենց հայացքների 10 % ի մեջ սխալված լինեն. վերջը մարդ են, ինչ կա որ? այսինքն հիմք չի ինձ համար ԱՅՍ ԴԵՊՔՈՒՄ ւ ԱՅՍ ՄԱՍՈՎ. Հայ զինվորին հարիր չի մեր ու մանուկ ըսպանելը, ցեղասպանությունը և նման բաներ. քաղաքակրթական վիճակին համաձայն չի Հայի.

Եվ մեր ազգային շահի մեջ մտնում է մեր քաղաքակթրական վիճակին, գենին համաձայն ապրելը, ու անասուն, հակամարդկային ու հակաԱստվածային գաղափարներով ու գործերով չտարվելը, չԱրդարացնելը.
(Anonymous)
Oct. 14th, 2010 07:31 pm (UTC)
Arman 666, Hitlery hayeris handep vat e exel, ev ete da inch vor meky chgiti, apa da miayn ir pakas gragitutyan artyunqn e!!! Bavakan e germanakan zorgery mtnein kovkas Turqian kmtner Hayastan!!! Ev mer papern el, vor hazarnerov gnacel u krvel en ayd paterazmum, hastat da gitakcel en, u krvel en arajin hertin irenc erkri hamar, ev heto miayn ukrainacu, belarusi, rusi u (asel qez) jhudi hamar.
Ev mekel mi moraceq, vor hitlern asum er te ov e hishum hayoc cexaspanutyuny, cher asum da datapartelov hayoc cexaspanutyuny, asum er hianalov turqeri gorcacov u harcery lucelu exanakov!!!
U hetn el mi moraceq, vor bolor hamashxarayin paterazmneri jamanak Germanian u turqian dashnakic en exel, u irenc matn el e xary mer jarderi mej.
SARKAVAG
arman666
Oct. 14th, 2010 10:01 pm (UTC)
Սարկավագ
Ես գնահատական դեռ չեմ տվել, այլ փորձել եմ տալ գնահատման ճշմարիտ չափանիշներ:
Այո, Թուրքիայի` Հայաստան մտնելու վտանգը կար, ուստի ճիշտ են արել Հիտլերի դեմ կռվող հայերը և ռազմաճակատում, և Դիմադրության շարժման շարքերում: բայց ճիշտ էր արել նաև Նժդեհը` ստեղծելով Հայկական լեգեոնը, ինչի շնորհիվ պահպանվեց բազում հայ ռազմագերիների կյանքը:
Երբ խոսում ենք Երկրորդ Աշխարհամարտի մասին, ապա պիտի ՄԵՐԸ համարենք և ԽՍՀՄ ու նրա դաշնակիցների զորքերի կազմում կռվող հայ զորականներին, և Եվրոպայի Դիմադրության շարժման մասնակից հայերին, և Հայկական լեգիոնի հայերին: Նրանք բոլորն անխտիր մերն են, և այդ կատեգորիաներից որևէ մեկը չպետք է պիտակվի ու օտարվի:
Բայց միաժամանակ նույն Հիտլերից եթե սովորելու բան կա` պիտի սովորենք, թշնամուց էլ են սովորում: Օրինակ, ռեկորդային կարճ ժամկետում զրոյից հզորագույն ռազմարդյունաբերություն ստեղծելու փորձն արժանի է ուսումնասիրման, այլ ոչ թե «յախք» ասելուն, հաստատ ուրիշ այդպիսի օրինակներ էլ կան:
Ինչ վերաբերում է թուրքերին մերումանուկ անելու կոչերին, ապա չէր խանգարի ուսունասիրել մեծն Շահան Նաթալիի «Թուրքերը և մենք» հիմնարար աշխատությունը, ուր շատ պարզ հիմնավորվում է, թե ինչու պետք է մերումանուկ անել և ինչու չանելը սխալ է: Ի դեպ, եթե Արամ Մանուկյանը, Դրոն, Նժդեհը մերումանուկ անելով չզբաղվեին, այսօրվա ՀՀ տարածքը առավելապես թուրքաբնակ էր լինելու...
Եվ չարն ու բարին բացարձակ չեն լինում: Ինչ որ բարիք է հային` չարիք է թուրքին, և ընդհակառակը:
Անվերնագիր... - parze - Oct. 15th, 2010 06:41 am (UTC) - Expand
Անվերնագիր... - arman666 - Oct. 15th, 2010 09:03 am (UTC) - Expand
Անվերնագիր... - parze - Oct. 15th, 2010 08:32 pm (UTC) - Expand
Անվերնագիր... - arman666 - Oct. 15th, 2010 09:04 pm (UTC) - Expand
Անվերնագիր... - arman666 - Oct. 15th, 2010 09:17 pm (UTC) - Expand
Անվերնագիր... - arman666 - Oct. 15th, 2010 09:50 pm (UTC) - Expand
... - (Anonymous) - Oct. 16th, 2010 09:32 am (UTC) - Expand
Re: ... - arman666 - Oct. 16th, 2010 10:16 am (UTC) - Expand
Re: ... - lernci - Oct. 16th, 2010 06:07 pm (UTC) - Expand
Re: ... - arman666 - Oct. 19th, 2010 10:52 pm (UTC) - Expand
Re: ... - parze - Oct. 20th, 2010 12:54 pm (UTC) - Expand
Re: ... - (Anonymous) - Oct. 16th, 2010 06:45 pm (UTC) - Expand
Re: ... - arman666 - Oct. 16th, 2010 07:12 pm (UTC) - Expand
Re: ... - (Anonymous) - Oct. 16th, 2010 07:20 pm (UTC) - Expand
Անվերնագիր... - parze - Oct. 19th, 2010 09:07 pm (UTC) - Expand
Անվերնագիր... - arman666 - Oct. 19th, 2010 09:51 pm (UTC) - Expand
Անվերնագիր... - parze - Oct. 20th, 2010 12:51 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
parze
Dec. 12th, 2010 09:17 pm (UTC)
E, liovin hamamit exi, inch. ? :)
(Deleted comment)
parze
Dec. 12th, 2010 09:22 pm (UTC)
Re: Shat enq shexvel temayic ...
1. "Ete et mardun cheq chanachum" ... ov chi janachum ?

2. "Uxxaki xorhurd ktam usumnasirel patmutyun, yev dzez huzox shat harceri patasxanner kgtneq"

xorhurd ktam xorhurd chtaq.. . Duq gnaceq usumnasireq patmutyyn, ev dzez huzox shat harceri patasxanner kgtneq... lav ?

3. "U mekel harmaracreq ira eluytneric mekin nerka gtnvelu guce dzer karciq@ poxeq nra masin"

asenq, qani tari karelia nerka gtnvel ?? vor karciq kazmel ?

4. Kecce Hay Azg@ !!! iharke kecce.

Edited at 2010-12-12 09:24 pm (UTC)
(Deleted comment)
Re: Shat enq shexvel temayic ... - parze - Dec. 12th, 2010 09:41 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
Re: Shat enq shexvel temayic ... - parze - Dec. 13th, 2010 09:34 am (UTC) - Expand
(Deleted comment)
parze
Dec. 12th, 2010 09:39 pm (UTC)
Re: Mardkutyun@ veracel a ???
"Duq canotaceq Xachiki kensagrutyann u gorcuneutyan, heto artahaytveq ..." es el dra hamar harcreci eli, "ov canot chi" ? es ???

iharke es hima chem asi ov em, qani tari e janachum em iren u inchpes, inchqan motikic. uxxaki krkin khnchecnem HRETORAKAN harcy. .. aysniqn "ov chi janachum?" Es ? :))))))))))))))))))
(Deleted comment)
Re: Mardkutyun@ veracel a ??? - parze - Dec. 13th, 2010 09:35 am (UTC) - Expand
(Deleted comment)
parze
Dec. 13th, 2010 04:44 pm (UTC)
Re: Bavakan e ...
Vaaaaaaaayyyyy, lurj ??????? :)))))))

(ays) Grarumn el che, blogy ha ?? :)

lav humori zgacum uneq. urax em :))
(Deleted comment)
Re: Bavakan e ... - parze - Dec. 14th, 2010 07:21 pm (UTC) - Expand
(Deleted comment)
Re: Bavakan e ... - parze - Dec. 14th, 2010 08:23 pm (UTC) - Expand
(Anonymous)
Feb. 21st, 2011 09:24 pm (UTC)
kongenialno!
parze
Feb. 22nd, 2011 10:16 am (UTC)
Spasibo :)
(Anonymous)
Jan. 29th, 2012 11:46 pm (UTC)
ara hayer eli sksiq pocherd hetevnerd mtcrac qaj nazari eluytner@??ara erba mi or es azg@ poxvelu??
( 63 comments — Leave a comment )